dinsdag 6 augustus 2019

Welkom back

Welkom back


ik ben tijd weg geweest met bloggen,
dit omdat ik een schrijvers blok had maar ook even tijd nodig had.
In de knoop met mezelf , van alles kwam op me pad af.
Stiekem werd ik gillend gek en begon ik te malen in me hoofd.
Er zijn dingen die ik een plek moest geven, wetend dat sommige mensen niet veranderen
In de afgelopen maanden is er onwijs veel gebeurd dat ik het in time etappes ga doen.
Ondertussen nieuwe bloggers gaan volgen fictie verhalen en normale verhalen.
helaas moet ik met pagina op nieuw beginnen omdat Facebook besloot dat ik me naam
niet mocht aanpassen en verwijdert heb.


Medio Maart / April
 In maart / April is er niet veel gebeurd.
veel eigen afspraken en op 04 April hadden we de jaarlijkse visio test.
deze test was niet met oogarts maar meer om te kijken wat Dilano allemaal kan.
In april heb ik samen met logopedist een vragenlijst test ingevuld met betrekken op prikkels


Medio Mei / Juni
Rond 12 Mei kregen wij uitslag van de prikkeltest en Dilano blijkt 
prikkelverwerking stoornis te hebben. Eigenlijk wisten wij dit als ouder al.
Veel dingen vielen ons in bepaalde situaties op en wij leren hier nog steeds stap voor stap mee 
om te gaan en hoe te handelen. op 06 juni bespraken we de uitslag in Amsterdam bij Visio.
ook daar in kwam veel dingen naar voren hoe met Dilano zat. ook dat ze niet alles kon testen omdat Dilano dit weigerde met betrekking tot ze buien. 
Op 14 juni Zijn we mee geweest met kinderfeestbeest dag en hebben heerlijk genoten die dag !
17 Juni hadden wij afspraak met revalidatie arts voor Dilano , omdat ik me zorgen maak met betrekking dat zijn linker been en voet schuiner is gaan staan en op de dag van vandaag dit naar mijn  idee erger word. Dilano klaagt regelmatig over pijn. helaas is dit bij mij geval en is vergroeiing in me linker heup ontstaan en zal hier altijd last van hebben.
16 september mogen we voor controlle weer komen. tot die tijd moeten we thuis blote voeten en buiten goede stevige schoenen! 

                            Medio Juli / augustus

op 12 Juli zijn Corry ( schoonmoeder ) en Bart ( schoonvader) getrouwd in friesland
We hebben hele fijn mooie familie dag gehad en lekker gegeten. 
13 Juli heb ik bij hun klein mijn verjaardag geviert en zijn die zondag naar huis gegaan
dag later dan geplant omdat Bjorn zich niet lekker voelde ! 
Dilano is week blijven logeren zodat wij het huis konden opknappen.
Nieuwe vloer in hele huis , muren geschilderd en Dilano ze kamer 1 muur rood.
Tijdens vakantie bij Oma is Dilano helaas gevallen en moest week gips
 24 juli mocht deze eraf en na paar dagen pijn en niet bewegen doet hij er nu alles mee

06 augustus heb ik een dexa scan gehad om te kijken of er botontkalking is 
hopen dat ik binnen 2 dagen uitslag heb gehoord mogelijk komen we dan ook te weten
waarom ik rug , ribben en heup pijn heb en daardoor slecht slaap


Mooiste van alles is in periode van Juli / aug is Dilano overdag zindelijk geworden
en is meer warm gaan eten en groente 
hier over komt een aparte blog zowel zindelijkheid en warm eten
  bedankt volgers dat juli gebleven zijn












Geen opmerkingen:

Een reactie posten