vrijdag 9 augustus 2019

Bekers bekers nog meer bekers maar welke is ideale drink beker?

Bekers bekers nog meer bekers maar welke is ideale drink beker?


Je kent het wel die reclames dit is beste tuitbeker of dit is beste rietjes beker na de fles.
Nee nog beter meteen met een normale beker beginnen ! 

Wij hebben ze hier allemaal gehad , De fles , De tuitbeker , De rietjes bekers
de normale beker en normale beker met rietjes.
van Action, Hema . Zeeman  , bol.com echt alles !
Uit eindelijk kregen we Dilano ze ver dat hij uit normale beker ging drinken.
Je moet wel geduld en de tijd nemen , echter bij andere wilde die altijd een rietje.
op school gaven ze ook een rietje aan Dilano. Uit Eindelijk met logopedist overlegt
om toch ook rietjes te doen en onderweg een Pop up Mepal beker.
Rietjes zoveel rietjes en zoveel bekers met rietjes , op geven moment kon ik ze weg gooien was het zat !  


Sterker nog ik werd gillend gek! de 1 ging stuk de andere lekte de hele tijd.
of rietjes was stuk of kwijt. of deze mama liet Dilano huilen toen ze favo beker vaatwasser inging wat dus helemaal niet kon.. Oepsss. Uit eindelijk was ik zat dat ik alles weg gooide
en de reclames en goed bedoelde adviezen uitschelden.  Ik besloot de logopedist te mailen met de vraag en hoe ik dit beste aan kon pakken. Ik weet namelijk als moeder dat ieder kind anders is en ieder ouder een bepaalde beker helemaal het einde vind. daarom zeg ik kijk wat jou kind fijn vind om te drinken en wat beste optie is ! bij ons is gebleken dat wij volgende gaan doen in overleg met uiteraard onze super logopedist! :

- Siliconen herbruikbare rietjes
- Difrax oefen beker
- Zeeman beker en rietjes beker in 1 ( zie foto)

en op school zal Dilano of zo beker mee krijgen of gewoon beker met rietje 
De bedoeling is dat hij op ze eigen tempo leert , wand geen een kind volgt een schema.
Tuurlijk krijgen we blikken , blozen en oordelen en dan zeg ik dat hij bijna 5 is betekend niet 
dat hij alles gehaast moet volgen. Dilano doet op zijn manier en de 1 is sneller dan de ander.

Ik kreeg van een mede mama de tip van zeeman bekers
maar let op dit betreft een zomer artikel mogelijk niet meer verkrijgbaar !
wel als je goed zoekt zijn ze ergens anders nog wel verkrijgbaar 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten