woensdag 30 januari 2019

Wat je niet wist? Weet je nu wel

Wat je niet wist? Weet je nu wel

Zou je nog kwalijk nemen of zou je het begrijpen? Ik hoef geen niet perse een antwoord ik wil alleen dat je weet dat nooit expres doe!

Waar het allemaal begon

Niemand zag het aankomen, ik was te koppig wilde vechten al was dat ik in knoop met mezelf ging zitten.  Ik begon ineens meer en meer pijn te krijgen en dingen te vergeten. Of enorm moe te woorden zo erg dat k.o ging. Ik wist niet waar ik belande
Op af op af naar de dokter. In de hoop dat ze wisten wat er was, maar ook niet had ?? Hoe kan dit ineens zo opkomen.
Het kwam , het ging , het kwam en het bleef. Na diverse lange wegen en onderzoeken is toch wat wij al dachten.
Naar voren gekomen dat ik inderdaad
Chronische vermoeidheid, chronische hoofdpijn en erge ruematiche pijn heb.
Dit allemaal heeft te maken met mijn crohn en dat ik na jaar gestopt ben met metrotrexaat. Inmiddels leer ik en me gezin met de dingen om te gaan. Als mee zit ga ik een traject volgen. Maar het komt dus voor dat ik dingen of afspraken vergeet ik doe dit niet expres. Ik probeer me telefoon agenda er bij te houden maar kan nog wel is mis gaan spijtig.

De doelen en hoe nu verder

Ik weet van revalidatie centrum
Dat ik rekening moet houden dat bij screening afgewezen word door ze.
Omdat meningte artsen die me niet kennen aan me hoofd zeuren je bent te zwaar moet afvallen. Ja ik weet het ben niet slank
Maar wil mooie nette gewicht alleen wel op mijn manier doen.  En niet horde Healty shit achter me aan lol.  Ik fiets bijna elke dag wat mijn lichaam aan kan. En soms kleine stukjes of grote.

Voor nu!?

Voor  nu is alleen chaotich voor mij
Zoveel afspraken zoveel planingen.
Dat ik ook vaker slaap als ik dat niet doe
Raakt me lichaam van slag en krijg ik enorm veel pijn.  Daarom verdeel ik van alles zo dat ik zeggen kan Yes i can do it

Geen opmerkingen:

Een reactie posten