zondag 6 januari 2019

Nieuwe Naam en Nieuwe logo

Nieuwe Naam en Nieuwe logo

We zitten al bijna een week in een nieuwe jaar, Dilano had nog vakantie dus kon nog niet eerder bloggen. Ik speelde al tijdje met idee om de naam aan te passen.
1 die bij ons past en een matchen logo maar de vraag was hoe ging ik dit aanpakken.
Opgeven moment dacht ik was als ik in nieuwe jaar meteen alles online zet?
Alles was af maar helaas weigerde facebook team mijn nieuwe naam er gingen wat dagen overheen. tot dat Bjorn zei waarom maak je geen nieuwe pagina? trouwe volgers zullen je wel volgen als het uitlegt ! de bedoeling is ook meer te werken aan me blogs. helaas laat de mobiele ap de foto's niet toe wat er is en waarom weet ik nog niet. Uit eindelijk is bedoeling om te werken naar me eigen site maar daar moet ik Bjorn voor lief aan kijken hahah,

ik wil even de mooie logo showen , de bedoeling is dat deze als handtekening 
onder elke blog mogelijk gaat staan mits dit gaat lukken ! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten