donderdag 27 december 2018

Kerstdagen zijn voorbij

Kerstdagen zijn voorbij

De kerstdagen zijn weer voorbij
1ste kerstdag genoten bij schoonmoeder en schoonvader , zijn dochters en Omie.
Kadotjes uitgepakt en lekker wezen gourmette. Dilano heeft kennis gemaakt met Ome L. Even gezellig geklets die kwam Omie brengen en halen. Richting de avond zag je wel echt dat Omie moe werd.
Savond nog even een vriendin gedag gezegt! Na jaren kwamen weer op elkaars pad, apart idee hoe vaak we van elkaar gescheiden worden op een of ander manier vinden we elkaar toch! Allebei inmiddels een gezinntje en getrouwd hihi.
Wat voelde dat fijn je even weer in me armen te sluiten! 2de kerstdag heeeerlijk mogen uitslapen, corry genoot smorgens heerlijk van de babbels van Dilano en opa Bart vast en zeker ook!  Eerlijk ik voelde me echt thuis in die omgeving.  Smiddags gingen we nog even langs de poisz.
Toen kwam ik per toeval me nichtjes tegen ( tweelingzusjes) die daar werken. Ook die even geknuffeld. Jeetje wat worden die volwassen! Terug met de trein gegaan
Gelukkig iets minder reis tijd maar was blij dat we thuis waren. Samen lekker op de bank serie zitten kijken. Hopelijk heeft iedereen genoten van kerstdagen? Op naar oud en nieuw !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten