dinsdag 25 december 2018

De Feestdagen tussen blog

De Feestdagen tussen blog

Yes hallo Koudum,
En ik plof jawel op de bank..
Op kerstavond had ik een mooie tregging broek aan. Helaas deed dat mij onwijs pijn en had ik rode blauwe benen. In verleden is gebleken dat ik GEEN spijkerbroek om die reden aan kan. Tuurlijk zijn er mensen die zeggen je moet wennen Mar, wat afvallen en het lukt wel.   Sinds 2008 na dat er ruema gevonden werd is helaas niet mogelijk door de pijn. Uiteraard zie ik er netjes uit met me jogging broek leuk truitje en me  leuke laarsjes. Wel donkere broek aangedaan zodat mooi matcht.

Tijdens trein reis  was Dilano geloof ze oren kwijt lol. Wilde van alles niet stil zitten, spelen , rennen , zingen noem maar op !
Gelukkig zaten we niet in stilte coupe.

Je merkte ook wel aan hem dat tie moe word hoor. Dan gaat Dilano vervelend zijn
En uitdagen. Kereltje wil niet slapen, neehee zegt Dilano oma Django komt zo !

Moet zeggen lange reis...
Ben niet eens meer gwend haha

Ploffer de plof ik zit op de bank
Uitgebreid zennn te zijn

Tot laterr...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten