donderdag 27 december 2018

Dag 2018 hallo 2019?

Dag 2018 hallo 2019?

Nog paar dagen dan zitten we aan het eind van 2018. De afgelopen jaar is er  veel gebeurd met ons , om ons heen en in de familie.  Contacten verbroken , nieuwe vriendschappen ontstaan en lessen geleerd!  vriendschap weer opgepakt.
Ook is dit het jaar dat met Omie niet goed ging en op en af liep. Maar ook het jaar dat mijn gezondheid achteruit gegaan is. Onderzoek molen zit ik nog in en ben blij als ik er klaar mee ben. Ik lach verberg me pijn.. maar de spierpijn en klachten worden erger en erger. Mogelijk moet ik in nieuwe jaar een zwaar revalidatie traject volgen die mij helpen met de pijn , chronische vermoeiheid en sport. Velen weten dat ik wat afwezig ben geweest dit komt omdat soms dagen achter elkaar gewoon zo moe ben dat ik omval.  ik zit al tijdje met mezelf in de knoop omdat dingen geen plek kan geven of  te eigenwijs ben...
Het gevoel hebben dat wil praten maar met wie?  Ik ben te vaak bedondert dat niet meer weet of ik iemand echt wel kan vetrouwen met dingen.  Het jaar 2018 bracht ook verandering mee. Bjorn slaagte voor ze rijbewijs en Dilano is gestart op een school.  Wat mijn voornemens zijn in 2019
Geen dit keer hahaha. Nee grapje ik weet nog niet wat we gaan doen :) 
Wel anders kijken naar dingen.
er voor gaan en mensen die ons laten barsten ook links laten liggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten