dinsdag 25 december 2018

De Feestdagen reis Deel 1

De Feestdagen reis Deel 1

De feestdagen staan weer voor de deur.
Kerstavond is traditie in mijn familie,
Om samen te komen bij oma en opa.
Gezellig eten en kletsen. Alleen Dilano kreeg kadotjes zoals we hadden afgesproken. Omdat anders voor familie te veel word! Uiteraard geef ik me vader elke jaar ze favorieten chocola. Snap echt niet wat zo uber lekker is aan chocola met mind haha. Heb ooit geprobeerd wist niet hoe snel ik me mond moest spoelen hihi.
Inmiddels kwam later me oom en tante aanschuiven en discusie tijd was begonnen. Dit keer besloot ik maar aan te geven dat hij van ons niet wint  en dat we gezellig avond willen zonder zijn ahum discusies momentjes en als hij dat zo graag wilt. Dat de tuin ook wel goede plek is !
We hebben verder heerlijk genoten en bij thuis komst viel Dilano als blok in slaap.
Wij gingen ook maar optijd wand 07:00 ging de wekker. En waarom? Zie de next blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten