zondag 2 juli 2017

Het cirkel van het leven

Het cirkel van het leven...
Er is zoveel  gebeurd en te vertellen!

- Op 09 Juni gingen wij naar Artis
via Kinderfeestbeest. Wauw wat geweldig dat vrijwillers dit organiseren. Helaas raakte Dilano overprikkelt en ging van alles mis spijtig. Wij besloten met Artis kaarten een dagje op nieuw proberen met ze 3en. Op 24 Juni hebben wij eem geweldig dagje Artis gehad.

- Tussen door veel afspraken en voorbereiding. Het is 20 juli zo ver dan word mijn tanden eruit gehaald en protese geplaats. Die ik overigens 24 uur niet uit mag doen ! 

- Op 20 Juni hadden wij een gesprek op de vroev behandeling. Ik zeg je eerlijk wat verademing! Voel me gehoord en dat we samen er ook echt uit komen.  het is ook een geweldige school en leerzaam.

- Op 27 Juni om 16:00
liep je al weer  1 jaar. Jeetje wat gaat dat hard! Van stapjes naar grote stappen lopen. Tot aan rennen toe !
Zo trots zijn wij op jou

- Op 30 Juni hadden wij indiane zomerfeest en qua kleding wilde wij iets aparts. Dus hebben wij volgende gedaan : Shirtje besteld bij : Alles kan schitteren en de Indiane Tooi via Uil en Zooi.
bedankt Dames weer top gedaan !

ondertussen is mijn beste vriendin
plots bevallen en samen met haar man prematuur ouders.  Een nieuwe onbekende wereld waar ik sinds bijna 3 jaar iets van weet. een achtbaan vol gevoelens ! gelukkig krijgen we veel steun van de geweldige prematuren groep :  Prematurendag: Ouders van conveusekinderen, Prematuur en/ of Dysmatuur  NL / Be

ik ben dus een pakket aan het maken
die ik met liefde en leuke behulp zamen dingen vul. om te laten zien dat ze er niet alleen zijn en altijd hulp mogen vragen !
foto kan ik niet plaatsen omdat pakket nog niet bij hun is.

- Sinds gisteren 01 juli zijn we gestart met concept eetplan voor Dilano
zo dat hij voldoende van alles van schijf van 5 binnen krijgt. morgen start ook het middag avond eten. Poeh heb wel de zenuwen zeg ! Weet ook dat goed gaat komen zal echter wel lange periode worden. de bedoeling is ook goed me dag in te delen en goede rimte te bouwen.

laaste tijd ben ik erg moe en niet heel fit
en het blijkt dat me leverwaarde weer hoog was. ondankd dat ik dacht dat een keertje op verjaardag drinken geen kwaad kan. is helaas zo dat helemaal niet meer alcohol mag...  Mijn medicatie hoogte is ook verandert van 25 mg naar 15. Ik prik nog wel gewoon elke week.
Voel me stuk beter en fiets ook wat meer als het lekker weer is. Nadeel is door medicatie voel ik de pijn vaak te laat.
dus ik ga nog wel is over me grens met gevolg een Dikke pijnlijke knie.

op 09 Juni is me lieve neef jarig
vieren we gezellig bij Opa en Oma
en 13 Juli ben ik zelf jarig word ik 27.
Op 15 Juli gaan we met vrienden dagje weg en daarna laaste dingen voorbereiden wand dan is al weer bijna 20 Juli.  Als afsluiter vanavond met me beste vriendin een virtuele date gedaan samen de laaste pretty little liars gekeken. En tussen door elkaar whatsappen met onze bevindingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten