woensdag 19 juli 2017

happy birthday to me

happy birthday to me

Zoveel te doen en regelen, wat keek ik er naar uit.
Ik wist dat er niet veel zouden komen maar..
Op 13 Juli was ik jarig  , en heb dit gevierd met mijn familie die kwamen.
was een leuke dag en avond, Lekker verwend! 
Ereader + ebook , Boeken , Geld en Kado bonnen gehad 
en toen was het aftellen naar  15 Juli ! 
Wand we zijn wij met vrienden naar Efteling gegaan .
Wat een mazzel hadden wij , lekker weer gehad. 
Pas op weg naar huis ging het regenen, Tijdens terug weg ging de Ster stok van Dilano stuk.
Helaas op weg naar huis verloren we plots zijn Joki balon . Oh wat baalde wij zeg !
Vandaag kwam een verassing van een vriend van ons, Een Ebook bon voor mij en een Joki balon voor Dilano, van de week even oplaten blazen ! 
Tijdens dag je Efteling gingen wij eindelijk Kevin en Celine ontmoeten.
Ik was wel zenuwachtig wand stel he... Nou ik zeg je het viel allemaal wel mee !
ondanks de mega vertraging en laat thuis komen hebben wij echt genoten
Dilano besloot nog achter een bandje aan te lopen die op 9 pleinen festival speelde
Arme Papa Bjorn die kon er achter aan rennen hihi.  uit eindelijk Dilano duidelijk gemaakt
dat ook de band naar huis gaan. Namens  Divertimento heb ik 2 foto's en Muzikale Groetjes  aan Dilano mogen ontvangen. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten