woensdag 19 juli 2017

Aftellen is begonnen

Aftellen is begonnen 

Hier zit ik dan een blog te schrijven.
Eigenlijk had ik mezelf belooft op tijd naar bed te gaan..
Helaas kwam dit er natuurlijk niet van en waarom?
Dilano kan dus aangeven dat hij graag wil Douche , dus zo gezegd zo gedaan.
Hij gaat zo wie zo 2 keer per week wegens ze ecseem.
Tijdens het aankleden wilde deze dwarse eigenwijze peuter Dilano niet luisteren...
Herhaaldelijk springen op bed en net te snel , helaas met ze oor tegen de punt van me hoge nachtkastje,. Oef dat deed zeer :( Dilano natuurlijk gillen en krijsen. Mochten niet in de buurt komen na 10 min toch even zetpil wand het deed vreselijk zeer. Samen even gezeten met een liedje op . Toen ging het wel weer en zei hij Naar bed en ging rustig liggen. wel naar ze oor wijzen en auw roepen ! Maar nu moet ik eigenlijk zelf ook naar bed. 
Wekker gaat gewoon zoals elke schooltje dag voor Dilano.
Morgen neemt ze juf ( zijn persoonlijke begeleidster ) ook afscheid.
Helaas ben ik er niet bij , maar heb wel wat moois met Dilano gemaakt en mooi plantje.
morgen om 10:00 in ziekehuis bij kaakchirurg en dan om 10:15 is het zo ver 
mijn laatste boven tanden worden getrokken en meteen me prothese geplaatst.
Eerlijk ene kant heb ik hier zo naar uitgekeken me tanden doen zo zeer,
Maar echter ben ik er ook bang voor ...  Ik weet dat het goed gaat komen en wat moois voor terug krijgt. Omdat ik niet weet hoe lang ik nodig heb met herstellen of hoe ik reageer.
Kan het zijn dat Blogs wat langer duren met plaatsen / Maken. 
Tuurlijk houd ik lieve volgers jullie up to date.
Voor de mensen die vakantie hebben wens ik je een fijne vakantie toe.
Voor de werken / Klussende mensen veel succes in dit zonnige weertje :) 


Ik Sluit de blog af , Mijn laptop en kruip me bed in :D 
Oke.... Heb de zenuwen en dat zal morgen ochtend richting het ziekehuis ook nog zo zijn 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten