zondag 29 mei 2016

Het weekend is weer voorbij


Het weekend is weer voor bij,
even over Urgent gesprek , ik mag een urgentie in dienen 
dus nu allen papieren bij elkaar zoeken en dan opsturen en afwachten.
Donderdag gingen wij voor controllen naar de Kinderarts.
Papa Bjorn was werken en ik en Dilano gingen dus met ze 2en. 
ik heb me zorgen geuit dat Dilano nog steeds geen 9 kilo is en nu al ruim 1 jaar schommelt
met ze gewicht. Hij is aangemeld bij diëtiste en krijgen Nutricia bij smooties en fruithapjes. 
dit geef hem dus een boost en moet hij wel aankomen, Daarnaast geven wij dus 
weer Fles voeding en eet schema is verandert. Voor de rest gaat het Super
ook kwam het lopen ter spraken maar dat punt bespreken wij augustus nog even.
wand wat velen niet weten en dus door blijven vragen waarom Dilano dus nog niet loopt.
Dilano is een kont schuiver geweest, laat gaan tijgeren en kruipen. ook speelt hyper mobiel
en visueel beperkt een rol. op ze knieën  is het een snelle ventje.
Vrijdag tot Zondag ging Dilano lekker uit Logeren bij Oma Corry.
Weekend Camping in Drenthe , Hij Heeft zeker genoten toen oma naar huis ging
was Dilano zo verdrietig :( . Oma mocht helemaal niet weg ! 
Gelukkig heb ik voor deze keer een Goed nieuwtje.
Morgen ochtend word hij door ze favoriete Taxi begeleiding gehaald.
er zijn te veel uit gevallen dus Dilano zit bij Bertina deze morgen.
en wat hebben mama en papa dit weekend gedaan?
grote schoonmaak gehouden ondertussen Fysio gesport,
en zaterdag avond gezellig naar Bioscoop : alice through the looking glass
uitslapen? nee heb ik niet kunnen doen was automatisch vroeg wakker 
volgens mij is dat moeder eigen , zelfs toen Dilano niet thuis was 
Dacht ik hem te horen en ging toch even in ze kamer kijken :)
Boefje ligt na 1 uur mopperen lekker te slapen al vanaf 20:00 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten