dinsdag 3 mei 2016

Het is al tijd geleden...

Het is inmiddels een maand later
Tussen deze en vorige blog
Als heel eerlijk mag zijn...
Mijn leven heeft te veel ups en downs
Elke keer als ik me hecht aan dingen of mensen noem maar op. Gaan ze uit me leven.. ik mis wel is een persoon
Kon fijn vinden met je. Je liet mij uit razen als ik boos was of even niet zag zitten als niet lekker liep konden we je bellen. Nee de nieuwe situatie is niet slecht maar zoveelste waar ik aan moet wennen. Wie zegt dat ik dit wil?
Dagen zit ik met mezelf in de knoop
Hopen dat eruit kom.  rot depresie
Wel is zo dat sinds die stap gemaakt heb mensen uit me leven verwijderen tot rust ben gekomen.
Soms zijn mij  emoties me nog te baas.
Ach zijn mensen die niet begrijpen
Wand he ik stel me aan toch?
Ja er zijn werkelijk mensen die nodig vinden zo achter me rug op te praten
Ik mankeer niks stel me aan.
Voor de haters zo ga ik die mensen noemen ik wens je dit  niet eens toe !
Oeff me vingers gaan los op het toetsen bord sorry volgers adreline kick xD
Eigelijk ben ik ook echt moe
Kleine man ahum grote boef
Is op 25 april gevallen van de trap
1 nacht wek dienst en op 26 april kreeg Dilano dus 1 week gips uiteraard rood qua kleur gekozen.
En  sinds vandaag blauwe flexi gips voor 2 weken. Hij mag hier opstaan!
Nee hij loopt nog steets niet en is 19 maanden.
15 mei al weer 20 maanden
Nog 4 maanden word onze kanjer al weer 2 jaar. Jeetje waar blijft de tijd <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten