donderdag 16 juni 2016

ik gooi er met de pet naar !


beste volger ,
je zal wel denken wat een rare titel ik gooi er met de pet naar ! 
ik zou 1 a 2 keer per week bloggen , helaas zijn wat dingen in privé sfeer wat voor ging.
loop nog steeds met me depressie en kan soms  bepaalde dingen geen plek geven.
ik had al keer verteld dat wij bezig zijn met urgentie? , je hebt 4 stappen.
1 - Kansen gesprek je kan dus al afgewezen worden
2- Als je urgentie papieren mee krijgt vul je die in met bijgevoegde documenten.
3- als de mensen die er over gaat het beoordeelt hebt krijg je afwijzing of een uitnodiging.
4- Je word uitgenodigd voor gesprek op hun kantoor, je doet je verhaal en neemt alle documenten mee. ook hier kan je afgewezen worden + -  8 weken krijg je antwoord.
inmiddels ben ik bij stap 4 en zal ik op 28 juni een gesprek krijgen om mijn verhaal nog een keer te doen. uiteraard ben ik zenuwachtig! 
inmiddels ben ik + - 9 weken verder met het sporten.
En minder snoepen hard moeten bikkelen
Nog 3 a 4 weken en dan ben ik klaar..
Maar ik ga nog een traject in deze doel heb ik 2/ 3 jaar geleden ingesteld heb vandaar,onderzoek gehad ik heb spiermassa gebouwd en
houd mogelijk toch vocht vast maar Hou mij niet tegen om door te gaan.
maar nu? waarom de titel ik gooi er met de pet naar.
ik blog bijna 1 jaar en twijfel nog steeds om door te gaan.
ben met zoveel bezig , taxi verandering urgentie aanvraag.
ik ben nog niet bij de doel omtrent afvallen maar ben wel op weg
lieve volgers ik zal denk toch gaan bloggen voor nu sluit ik deze af
wie weet vanavond nog een blog of einde van de week
l

Geen opmerkingen:

Een reactie posten