zondag 22 mei 2016

Van alles en nog wat?

Het is inmiddels 2 weken geleden dat ik voor laatst  blogde.
ik had nog wat afspraken en regel dingen, uiteraard is de planning dat ik meer ga bloggen.
Dilano heeft 3 weken gips gekregen i.v.m een val van de 2e tree van de trap.
1 week normaal en 2 weken flexie gips, gelukkig is het er af en stapt hij weer.
ik sport al weer 8 weken nog 4 weken te gaan en qua kilo's afgevallen is helaas nog niet
maar me vetten worden minder en daar ben ik blij mee. 
ik ben bewuster gaan kijken wat ik eet.
ook let ik op dat Dilano gezond eet en 
als hij weer zo bui van ik wil niet eten heeft geven we hem pap beker.
Per 9 mei is Dilano begonnen met Maandag er bij op Baloe 
wat een geweldige klas en juffen heeft hij , ik ben toen wezen kijken en kon zonder zorgen zo weg lopen! De Taxi dagen voelde ook erg fijn altijd met een Lach en vrolijkheid wand Bertina was er weer. op Donderdag 19 Mei kregen velen ouders Helaas een brief wegens bezuiniging moeten wij de bussen weer omgooien. uiteraard waren meer ouders teleurgesteld.
ik begrijp de Opvang ook ze hebben geen keuze en zal ze niks kwalijk nemen.
nee ik ben woest op bezuinigingen waarom word er  nooit wat gevraagd aan ons ! 
had ik maar de kracht en de macht alles zo te laten hoe het in mijn ogen hoort  
morgen soort intake of onze situatie  urgent waardig  is om te verhuizen
ik ben wel zenuwachtig ik heb 15 minuten de tijd mijn verhaal te doen
al ga ik er niet vanuit dat wij Urgentie krijgen we zien wel wat het breng
Kim gaat met mij mee om te ondersteunen, ze is een aardige persoon.
toch blijft het gemis en het voelde  zo vertrouwd gevoel.
ooit zal onze paden weer kruizen ! 
stiekem hoop ik je als een vriendin te mogen beschouwen 
en te zeggen jij hoort tot mijn vriendenkring.
momenteel ben ik qua meer bewegen ook goed op weg.
heb inmiddels een andere fiets , ja een kindermaatje hihi.
ik fiets stukjes en het voelt fijn kan niet wachten als gezin te gaan fietsen
maar hoe kan dat dan? dat... lees je in me andere blog ! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten