zondag 22 mei 2016

Yes Daar is het Eindelijk !

Hallo Lezers 
wilde je nu meer weten over het fietsen?
herinner jullie mijn wens blog nog?
na lang wikken en wegen navragen rond kijken.
hebben wij besloten. niet voor een bakfiets te gaan.
Maar een Fietskar ,Die achter me fiets kan.
Bedankt men die ons geholpen hebben.
wij zijn trotse eigenaars van : vidaXL 90094  Fietskar Rood.  
Toen bjorn thuis kwam is de fiets kar in elkaar gezet,
zo kwamen wij er achter dat de kar ingeklapt onder de trap moet staan. 
En pas buiten kan uitklappen wand hij past helaas niet door de deur Oeps :O
we hebben lekker weer gehad en wilde weekend gaan fietsen.
Maar helaas is het weer omgeslagen dus kunnen wij nog niet fietsen.
Maar zodra het weer beter is gaan wij zeker fietsen.
Uiteraard ben ik nog wel beetje bang en daarom zal eerst keren Bjorn met me mee rijden. 
zodat ik niet meer bang ben en uiteraard gezellig met me gezin kan fietsen ! 
Ik duim dat het mooi weer word hihi 



Oprichtster van :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten