zaterdag 30 januari 2016

Zondag 24 januari Surprise !

wegens dat er wat tussen gekomen is ( later blog ) 
blog ik nu pas over Zondag 24 januari Surprise ! 

ik heb al tijdje een mama app met een paar moeders rond de omgeving van mij.
altijd leuk nieuwe mensen ontmoeten die bij mij in de buurt wonen.
Na dat we andere mama en haar kindjes hebben geholpen besloten wij 
in geheim deze lieve mama en haar 2 kinderen te helpen, en dat was Zondag 24 januari
ik zou op bezoek komen voor de gezelligheid ook ik en de andere hadden volgens mij de zenuwen. bjorn paste thuis op Dilano en de rest had hun kids ook thuis gelaten. 1 mama nam haar dochtertje mee gezellig ! eenmaal aangekomen had ze niet door dat we dus met 5 mensen voor de deur.de kinderen deden open en zei stt mama niks vertellen als je naar boven loopt.
mama denk namelijk dat ik alleen kom haha , ik zag je gezicht je was zo overdondert 
je wist volgens mij niet eens wat je overkwam, gezellig even geklets rondleiding gehad
en daarna was Cadeautjes tijd namens totaal 8 Mama's Die jouw en je kinderen in zonnetje gezet hebt. 
Heerlijk toen we je blijde gezicht zagen en kids waren zo blij! 
we hebben een heerlijk dag gehad en gezellig Gelachen 
Vandaag kreeg je dochter Namens Desiree Van funtaarten Haarlem 
Een Frozen verjaardagspartijtje.
ook dan zien we je dochter weer heerlijk stralen ! 
Geef de moed niet op Meid, Je bent een Power vrouw !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten