maandag 18 januari 2016

Maandag Anders dan Anders

Vanmorgen Vroeger op dan we normaal op een Maandag.
we gingen vandaag lekker Zwemmen , Fysio zwemmen wat geregeld word van uit de opvang van Dilano.  we waren beetje aan de late kant de bus had vertraging.
kwam nog wat bekende gezichten tegen zo werd ik herkend van een oproep dat ik deed
op een Gezocht pagina dat mensen zocht die ook met taxi reden.
herinner je nog dat vertelde dat gemeente bezuiniging op de taxi wat naar mijn idee niet kan?
de mama update ik dat voorlopig terug gedraaid is en dat er meer mensen echt blij mee zijn.
na het zwemmen nog even thee en koffie gedronken en bij gekletst, wij wat vragen gesteld aan Fysio en wat Dilano allemaal in tussen tijd doet en kan ! 
we gaan dus 1 keer per maand zwemmen met een groepje , lijkt me fijn contacten te maken 
en nieuwe mensen te ontmoeten. moest alleen nadenken wie nou wie was haha.
ik merkte dat ik gebeld was en ging een belletje bij me rinkelen, ja wel het was de WMO.
later werd ik terug gebeld en blijk dat ze me brief kwijt zijn... 2 weken geleden gestuurd.
voelde me al weer boos worden, maar corrigeerde  mijzelf.
Via de mail zou weer de brief krijgen die moet tekenen zo gezegd zo gedaan.
zodra ze die in systeem zetten, krijg ik een Urgentie onder me naam bij woning zoekende.
en in de brief staat waar huis wat ik nodig of mag kiezen aan moet voldoen. 
we krijgen inrichtkosten ( gelukkig ), o wat wil ik hier graag weg ! 
kan je voorstellen dat verhuizen heel snel kan gaan maar ook nog maanden kan duren.
Dilano heeft toen we thuis kwamen geslapen en lekker lang voor ze doen hihi
weet je dat ik liefst gewoon een gezonde mama wil zijn, maar dat eenmaal is hoe het is ?
Kleine man laat ons elke keer versteld staan , ik heb ook minder moeilijk mee 
dat we geen meer kinderen kunnen krijgen.  ze woorden lijstje woord ook groter.

- Mama 
- Papa soms Dada 
- kijk 
- klapt in ze handjes
- Nee 
- die 
- dag dag 
- hoi / hii

aftellen naar verhuizen , hopelijk dat deze week liefst morgen meer weet.
en dus met urgentie kan reageren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten