donderdag 14 januari 2016

Ik Durf / Ging op stap met andere mama's

je zal wel denken wat apart vreemde titel : Ik Durf / Ging op stap met andere mama's 

zoals de meeste mij kennen weten ze dat ik een grote mond heb
een bitch kan zijn en gemeen zeg dingen hard op wat ik denk Oeps 
zoals Bjorn ze tante me noemt een tijgerin die haar welp beschermd 
nu is het zo dat ik moeite heb met contact maken en behouden de meeste lopen nog liever weg
weet je waarom?  ik heb een stempel bordelin zucht... nu overleg ik graag met bjorn wand het voelt vertrouwd en het is tenslotte me man , ik had wat extra budget 
en ging gezellig opstap met andere 3 moeders en ik ken ze via via en we hebben zelf een mama app voor de omgeving  , ik kan je vertellen dat best gezellig was en ik een leuke dag heb gehad
het was voor mij wennen zonder Bjorn op stap. mezelf even over die drempel zetten.
Dilano heeft meer een deels geschater gelacht , meestal als ik lang ga winkelen dan is hij het zat . oke hij heeft wel is gehuild hoor maar was daarna snel weer rustig :)
 ik heb een heerlijke dag gehad en al had voor vertrok de zenuwen 
kwam dus met een goed gevoel thuis. binnen kort gaan wij bij elke mama op huis bezoek en elkaar leren kennen , ben er benieuwd en vind het vooral spanend
en meiden die gisteren mee waren bedankt voor super leuke dag ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten