zaterdag 30 januari 2016

Ken je die geweldige Like pagina?

Ken je die geweldige Like pagina?
Nee? neem dan kijkje Sillie-s

ik weet niet meer uit me hoofd hoe ik bij Sillie-s terecht kwam
ik en de eigenares raakte aan de praat en vond wel super gezellig.
me eerst bestelling weet ik nog , Bjorn en ik hadden stof uitgezocht.
ik vroeg aan Sillie-s heb je deze toevallig en is dit bestelbaar.
zo gezegt zo gedaan ze houden mij up to date en dat vind ik zo netjes,
Rustig aan ik ben geduldig waren mijn worden aan haar, 
eens in de zoveel tijd mag Sillie-s op  Ouders Voor Ouders een loting doen
en ze is te vinden op Marktplaats Ouders voor ouders . 
Mensen die toesteming hebben mogen om de zoveel tijd Loting doen 
ben je op zoek naar leuke Kraam Kado? een deken voor je kind of Baby ?
neem toch een kijkje op Sillie-s  Die verdienen een Like 
Hier mijn Gekochte Artikelen , en herinder je die Droger brand nog van september 2015 ?
de deken en doekje van Dilano zat in de droger tot mijn spijt dacht ik alles kwijt
ik vertelde Sillie-s en vroeg of ze patroon nog had en ik had voorbeeld foto nog.
Geweldig ze kon hem nog maken , nou had ik paar weken geleden een aparte verzoek
in plaats van zwart wit wilde ik een Rode Deken voor in de wagen maar met zwart wit muts 
en Zo Gaven Consultatie Bureau Boekje Hoesje en kijk is ! 

Ps. Vergeet je Sillie-s niet te liken?
Ohja voor Vanavond is dit me laaste blog Tot Snel 


4 opmerkingen: