zaterdag 9 januari 2016

Mijn twijfels waren eerst best sterk

Mijn twijfels waren eerst best sterk  of toch ging stoppen met bloggen
wilde ik nog wel verder vertellen wat me dwars zit wat ik mee maak?
er is zoveel gebeurd en geweest oh ja de feestdagen gelukkig nieuw jaar :D

het is 2016 goede voornemen neem dit jaar niet
behalve dat ik wel door ga met bloggen ! ach ik moet er zeker opletten
me doel is minstens 2 keer per week te gaan bloggen hoe mij leven eruit ziet
de opvoeding , er zijn mensen die oordelen  ja ben iemand met gebruiksaanwijzing 
en ja dat is me zoontje ook , en super gelukkig 

kleine update 
de wmo is hier geweest en die zijn dingen gaan controleren
wij hebben verhuis indicatie gehad en wij moeten zelf op huizen reageren 
voor wij echt kunnen verhuizen ik zit dan weer nee dit gaan lang duren
we geven de hoop niet op zegt Bjorn dan tegen mij 

Dilano heeft inmiddels een aangepaste stoel en hoog en laag bed Zeeland 
de stoel is geregeld omdat hij niet op ze kont wil zitten liever ligt Dilano op ze buik
en het bed is voor mij rug zo heb ik  geen moeite met tillen / Aankleden
kan het bed op hoogte van mij stellen   tot nu toe hebben we alleen nog naar boven naar beneden  en in bad doen probleem , ik ben wel vindingrijk al moet ik helaas wel Bjorn ze hulp inschakelen  Bjorn wil voor geen goud of Miljoen kwijt , zoveel geduld  en liefde voor ons 

Welkom terug aan mezelf en Voor de lezers 
See You soon  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten