woensdag 19 augustus 2015

Ziekenhuis tot Nu



Ziekenhuis tot Nu 

19 dagen voor mij was het een hel heen en weer
Ziekenhuis op en neer voor de voedingen
Omdat gehecht was wegens inknipping kon moeilijk goed zitten en lopen
Dus ging ik samen met bjorn met de rolstoel heen en weer
Ik leerde op de afdeling 3 geweldige meiden kennen
Ik kon ook niet laten soms stiekem even naar het meisje met de 3ling kijken
Nee ik was vooral niet nieuwschierig hoor !  , zo kwam ik er achter dat 1 van de dames
Me tante en oom kende ach nee ik noem haar niet echt tante maar ze is familie :D
Tussen door kwam numer 3 en ook toen was ik echt niet nieuwschierig hoor
Op geven moment raakte wij aan de praat ik kon maar niet plaatse waar ik je van kende
Ze zeggen altijd de wereld is klein nou dit keer geloof ik dat sireus haha
Numer 1 die kent mijn neef en haar ken ik blijkbaar al langer
Numer 2 kent me tante en numer 3 met haar tweeling zus zat ik op school
Ik vertelde dat ik tegen muur praten het ziekehuis deed hun best
Maar was zeer vervelend dat ze of informatie achter hielde zo blijkt dat elke kindje een map heeft
Of ze zeiden ja het gaat super …. Op een dag werden wij op het matje geroepen
Ik voelde al dat niet goed aan voelde en was ook zo … na lange onderzoeken blijkt dat
Onze zoon het volgende heeft :
heeft de 1q21.1 deletie van mij en de 6q27 duplicatie van bjorn. Van all twee dus wat. Geen syndroom van charge ,ze ogen komen van chromosoom 1 . Chromosoom 1 kan verschillende dingen veroorzaken, maar dat is bij elk kindje verschillend. We wachten af hoe dilano zijn ontwikkeling word.
Iris coloboom word het ook wel genoemt ze irir heeft aan bijde ogen een vorm van sleutel gat
Het is zeer zeldzaam en vooral aan bijde ogen onze boef is inmiddels 9 maanden bijna 10
Kruipt praat


Geen opmerkingen:

Een reactie posten