vrijdag 7 augustus 2015

Het leven van toen…



Het leven van toen…

De voorstel blog was kort maar krachtig
Bloggen is nieuw voor mij en wist niet presies wat ik wilde schrijven
Ik ga bloggen over wie ik was wat me keuzes waren en hoe het er nu voorstaat
Lang over getwijfeld of ik het wel wilde maar wil de wereld laten zien hoe ver iemand kan schoppen
En ook al zegge mensen dat je niet red geef het niet op !
Ik heb een rot jeugd achter de rug ouders gescheiden uit huis geplaats
Me vader kreeg een nieuwe vrouw en ik kreeg een stiefzus en broer er bij
In begin was enorm wennen en ik leerde lezen en schrijven
Ik heb overigens goed contact met me stiefzus ook al woond ze aan de andere kant van het land
We zitten samen met nog aantal leuke meiden in een een gezellig groepsapp
Ik had een zeer fout vriendje gehad en ik leerde via het uitgaan Bjorn kennen
Later had ik stage en hij door ze ex taak straf daar we voelde wel wat
Maar durfde niks te zeggen na 1 jaar heb ik via msn verteld wat ik voelde
Dat weekend kwam hij bij me moeder , bij me moeder naar friesland
Bij me schoonvader en toemallige vriendin
Naar me schoonmoeder en naar me vader
helaas ook dat ging niet goed
Ik kwam bij mee uit en vertelde wat me dwars zat ,  een ex die me stalkte
Waar ik gewoond heb ging niet altijd goed , de overlijden van me stiefmoeder
Zo plotseling het leek of ik in filmpje zat en me leven zo voorbij kwam
Ik kwam via mee bij curses ik en mezelf en leer mezelf niet meer te haten
Maar te zeggen ik ben wie ik ben en uniek !
Omdat mee me niet langer kon helpen gingen we samen op zoek naar thuishulp
Niemand wilde een bordeliner helpen dat waren hun woorden
Ik was witheet waarom oordelen mensen toch zo hard !
Ik wilde opgeven en zei tegen mee laat me maar zoek wel zelf uit
Echter kwam de Meneer bij stichting de linde uit
Ik leerde hun kennen met de Meneer van mee er bij
Ze merkten dat schuw was en lieten mij zelf vertellen
Toen ik eenmaal weer bij me moeder en stiefpa woonde ging helemaal mis
Stichting de linde zorgde voor Urgentie wijkagent werkte mee
En ik kreeg eindelijk een huis , maar toen gingen bjorn en ik weer uit elkaar
Bjorn woonde weer bij ze moeder , hij en vriendin van ons deden alsof ze relatie hadden
Uit eindelijk zei ik tegen bjorn als jij gelukkig bent prima dan ga ik verder met me leven
Op bandjes avond van aalsmeer werd ik uitgenodigt door die vriendin
En in de nacht zijn bjorn en ik samen naar mijn flatje gegaan
Hij bleef en wilde niet weg…  toen kwam de haat
Ik hield hem onder de plak ik blokeerde de weg naar ze vrienden
Ik heb er zo mee gezeten en keer op keer werd ik er boos om
Tussen door ben ik in therapie gegaan en kreeg ik voor bordeline medicatie
De 2de medicatie ging werken en we gingen goede tijd tegemoed
Ik voelde me sterk en voelde geluk
Plotseling merkte we dat mensen niet meer naar ons omkeek
Ooit een beste vriendin deed raar en liet ons hard vallen…
Maar toen ging alles veranderen J
Dat hoor je in de volgende blog !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten