donderdag 20 augustus 2015

Nog even en dan??



Nog even en dan??

Dilano knapt aardig op en
Toen werd ik ziek met luchtweg infectie wat me zoontje heb gehad
Ohja ik stak manlief ook nog even aan oeps…
Toen werden we beter gelukkig , bjorn 1 maand vakantie werk gehad
Paar dagen dat ik weer beter was word op ochtend met kaak/ tandvlees ontsteking wakker
Loop er helaas nog mee , nog even volhouden dan komt goed
Maar waarom de titel nog even en dan?
Daar komt het ik heb hulp verleners wegens Dilano ze ontwikkeling
En we merken nu op dat hij in dingen achter loopt
Hij praat / kletst , wil nog niet zitten en brood eten is ook drama
We zijn over naar vers eten lekker met de pot mee
Huis is kind veilig met traphekjes en Dilano wil liefst niet meer in de box
En door huis lekker tijgeren , boef dat het is
Ik vind heerlijk met hem te knuffelen
Op 15 augustus word je al weer 11 maanden
Waar is de tijd gebleven , nog 1 maand en je bent al weer 1
En dat gaan wij zeker vieren  inmiddels is ze kamer een cars kamer geworden
Hij is gek op de kleur rood en blauw maar geloof me vooral de kleur rood
Smorgens na dat tie na paar dagen weer in ze slaapkamer had geslapen en ik ze kamer liet zien was
Het eerst wat hoorde ohh kijk en brede glimlach daar stond ik dan met tranen van geluk
En ik zei tegen DIlano dankje wel lieverd dat je zo mooi vind en meneer antwoord met JA
Ik ben nu al aan stressen oeff 1ste verjaardag wat doe je wel wat doe je niet
Hoe gaan wij het vieren , ja noem mij maar chaos drama queen hahaha
En Bjorn in relaxen sfeer komt allemaal goed met ze verjaardag !
Maar dit betekend ook dat iets gaat veranderen omdat wij erg merken dat DIlano met dingen laat is
Of langzaam gaat hij als het mee zit per september naar baloe een speciaal opvang
Voor kinderen die visueel of gewoon beperkt zijn , oh nee niet oordelen
Wand de kinderen die daar zitten zijn ook kinderen !
13 juli hebben wij een rond leiding gehad en ze waren bang dat wij oordelen gingen
Maar voelde me juist om me gemak van alles werd uitgelegd
Of laten zien qua slapen waar ze rekening mee houden
Na lang overleg is toch besloten en hebben wij 18 augustus dus een intake
Dilano zal dinsdag en donderdag daar heen gaan en vind stiekem wel eng en spanend
Ik weet hij is in goede handen Fysio aan huis Godie geeft er ook les ( fysio ) en zal
Dilano daar behandelingen geven en thuis 1 keer in de 6 weken
Ze leren de doelen die wij als ouders met hun opstellen en 1 keer in de 6 weken mag ook  1 dag mee draaien zo dat kan zien hoe gaat met ze ontwikkeling

Geen opmerkingen:

Een reactie posten