maandag 17 augustus 2015

En toen veranderde alles



En toen veranderde alles ,

Een chaos jaar en met leuke dingen
Toen ik net flatje kreeg ben ik onder bewind gegaan
Wand ja rekeningen hoe moest ik dat betalen
Nee dat heb ik nooit geleerd , helaas in 2012
Kwam en post me oude bewind is ze vergunning en baan kwijt en ze kantoor
Waarom omdat hij fraude pleegde
Met spoed heb ik een nieuw gehad en ben zeer tevreden over
In begin moest alles in orde komen en werden we straks gehouden
Op 14-02-12 trouwde ik met bjorn
Nee het was geen oh zo romantiche aanzoek ;)
Maar wel super gezellig dag
Me gezondheid ging achter uit
Naar diverse onderzoeken kwamen eruit
Me ziekte van Chron was erger geworden
Ik heb Fibromyalgie en Reuma ( artritis bij darm ziekte )
We merkte dat ik zieker en zieker werd en traplopen werd zo zwaar
Woonde op 3 hoog in een flat..  toen kwam ik in aanmerking met WMO
(Wet maatschappelijke ondersteuning) ze kwamen aan huis Mevr van WMO en een stagere
Ik deed me verhaal en hoelang ik kon lopen , conclusie ik moest een andere woning
Een WMO woning met aanpassing als ik dan 6 maanden een rolstoel huur en daarna nog nodig had
Zou ik een eigen rolstoel krijgen , zo gezegt zo gedaan  op 20 maart kreeg ik intake en sleutel
Door dat woning bouw niet goed verstaan had dat ik getrouwd al ben moest gesprek op nieuw
Afijn dubbel huur met spoed moeten verhuizen we hadden 1 maand de tijd
Met hulp van me schoonmoeder en haar toenmalige vriend en een vriendin waren we zo verhuist
Gesetteld met onze katten tijger die kittens kreeg vader kat weg gedaan die werd agresief
1 kitten gehouden Zappa en tijger en zappa kunnen niet met elkaar en zonder elkaar
En toen had ik een kinderwens en vertelde bjorn dat ik graag een kindje wilde
En wat hij wilde en hij zei ja schat ook ik wil een kindje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten