maandag 20 januari 2020

Stiekem kijk ik hoe je slaapt mijn kind

Stiekem kijk ik hoe je slaapt mijn kind
Ik vind het heerlijk om naar je snoetje te kijken en hoe onbezorgt  / lief je slaapt


Ondanks dat we cyclus doorbroken hebben 
Van welles en nietus slaapritme.
En we weten om te gaan met je slaapstoornis, zijn er momenten dat je graag bij ons slaapt. Of het is het inslapen Of je slaap wandelt snacht naar ons toe. Tijdens in slapen wil je graag dat ik bij je blijf en ik je rugje kriebel. Zonder dat je door hebt lijk je op mij! Vroeger sliep ik pas al ik gekroelt word ik me nek op arm. Klinkt heel gek maar het ontspant mij dus en word er rustig van.
Je favo led bol lampje wil je ook altijd aan.
( led bol van action tijdens kerst spullen periode gekocht).  Ondertussen zing ik wel bekende liedje slaap kindje slaap. 
Ik hoor je adem rustig worden , je woelt niet meer en zie schermlicht je gezichtje.
Ik vind het heerlijk om naar je te kijken terwijl je rustig slaapt. Uiteraard met je favorieten 2  slaapknuffels strak geklemt in je armen.  Voor ons zijn zulke momenten erg fijn,  niet meer die eindeloze strijd of tot middernacht bezig zijn om je kind naar bed te krijgen.  We zijn nu wel meer je gaat toch naar je eigen bed meteen , maar er zijn dagen dat Dilano niet zo fit is , pijn aan ze benen , hoofdpijn of gewoon ik wil bij je zijn en samen slapen moment heeft. En daarom bij ons in slaapt , Bjorn brengt hem dan naar ze eigen bed. Ik red dat zelf helaas niet meer omdat Dilano te zwaar word. Er zijn er wel is dagen dat denk och laat hem liggen , hij ligt zo lekker en lief ! Heb jij dat als ouder ? Ben je voor of tegen samen slapen?
Wij zijn in begin ook anti samen slapen ouders geweest maar nu minder streng hier in. Uiteraard respecteren wij ieder ze mening over het samen slapen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten