maandag 27 juni 2016

Surprise ik Loop !

Surprise ik Loop !  

Het is maandag 27 Juni , 
Dilano was thuis gekomen met de taxi.
ik zag spelen bij de tv kast en in eens achter uit stappen
te enthousiast roep ik Bjorn dat hij moest kijken, helaas te laat !
na ongeveer 30 a 40 minuten zie ik Dilano ineen spelen bij traphekje.
Stiekem bleef ik kijken het wekte me nieuwsgierigheid en jawel
Dilano loopt los! Ik roep Bjorn en we hebben foto's en filmpjes.
Heel trots deelde we dit op Facebook hele wereld mocht weten
Dilano is op 27 Juni 2016 op 21 maanden en 12 dagen gaan lopen.
Dinsdag Morgen  vertelde ik uitbundig in mapje van hem voor op Baloe.
Woensdag gingen wij naar Kennis en ze vrouw , om te laten zien dat dilano loopt.
omdat verder te te druk was zijn we naar huis gegaan. Dilano wilde niet in de buggy.
Dus hand in hand liepen we 350 meter naar huis en hij hield het vol ! 
afgelopen dagen wil hij meer en meer lopen , Met schoenen zonder schoenen
met sokken zonder sokken. Heerlijk om te zien en uiteraard wilt Dilano dat je nog applaudisseer voor hem.  Thuis loopt hij lekker in de rondte, als is op ze knieën nog wel vertrouwd.   Zoals je terug kan lezen is hij visueel  beperkt , Daar door kan lopen ook
wat later zijn en wil hij ook op ze knieën lopen wand dat is natuurlijk ook sneller.
we en mensen die ons helpen verwachten dat als hij eenmaal door hebt dat hij kan rennen
goed kan lopen. Dat Dilano minder op  ze knieën Bezig is !
En tijdens het lopen hoor ik hem heerlijk schater lachen , stiekem geniet ik daar zo van ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten