vrijdag 24 juni 2016

De Reunie 24 juni

De Reünie op 24 juni

Ergens Begin mei kreeg ik via vriend van mij te zien dat er een Reünie is.
nou vraag je je zeker af wat voor Reünie?
zoals Velen weten woonde ik op een groep 4 jaar lang  in Uithoorn.
Omdat Lijn 5 uit Uithoorn gaat is er een Reünie georganiseerd.
ik was wel Nieuwsgierig wie zouden  er er komen ?
wat doen Begeleiders nu? wat doen andere nu?
 ik wilde er als gezin heen om te vertellen dat goed met me gaat !
5 jaar lang ben ik gestalkt door zeer vervelende ex  die geen nee kon hebben.
Gelukkig was een vriend van mij er en ze moeder was er ook gezellig.
het was erg wennen om na zoveel jaar ineens terug te komen, 
zo heb je alles achter je gelaten en afgesloten en zo sta je daar ineens !
velen hebben veel meegemaakt en zijn verandert, helaas is niet iedereen
volwassen en verandert. Tijden zijn verandert dingen zijn gebeurd
ik ben verder gegaan en gaat goed met mij ! 
stiekem moet ik je wel vertellen dat ik wel de zenuwen had.
ik heb veel onbekende en bekende gezien , niet iedereen gesproken.
een aantal herkende mij niet haha.
Tegen 19:00 zijn we richting huis gegaan Dilano werd moe en omdat we 
ook zomerfeest hebben gehad was even te veel voor hem.
wel heb ik gezegd wil naar de Reünie maar daarna gaat het boek dicht.
Natuurlijk het is wel zo dat ik contact hou met aantal mensen.
En iedereen denk aan het heden en toekomst , laat verleden los ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten