woensdag 18 augustus 2021

Feitjes wat mensen niet vertellen

 

 Feitjes wat mensen niet vertellen 

Veel mensen weten dat ik vanaf vorig jaar juni bezig ben met afvallen
wand velen niet weten en andere niet snel zullen vertellen.
ik hou vocht vast en moet elke dag minimaal 3L vocht binnen krijgen.
Doe ik dit niet ben ik ineens zwaarder volgens weegschaal.

Vaak val je in begin snel af en daarna krijg je vorm en dan pas gaan kilo's weer.
Maar wist je dat je ook spiermassa en spieren opbouwt ?
Dat hoe meer je traint , spiermassa en spieren opbouwt  je ook meer trek krijgt.
Je dus je gezonde eetschema aanpast om zoveel tijd dat wel werkt


Velen weten niet wat woordje onzichtbaar ziek betekend

Wat is onzichtbare chronische ziekte?  < hier lees je veel informatie.

wist je dat er vaak mensen zijn die andere kwetsen? omdat allemaal tussen je oren zit !
nee dat zit het zeker niet, als die ene persoon aangeeft chronische vermoeidheid heeft.
Hier door dus dingen vergeet, denk dan aan dat geen smoesjes zijn.


Ik heb hele tijd nagedacht of ik wel open en eerlijk wilde zijn.
Wetend dat er mensen zijn die niet accepteren dat ik blog en dingen vertel.
Maar voor mij is het begrip krijgen en uit laat klep, Al denken sommige toch echt dat ik
aandacht / Mede leiden wil. Wat totaal niet zo is !


Dat wanneer je aan geluiden en dingen heel snel irriteert ?
dat je dus prikkel gevoelig bent, ik kan het weten !
sinds kort weet ik dat ik moeite met prikkels heb en onrust / drukte energie zuigt

voor slapen kijk ik vaak geen tv meer maar lees ik een boek of luister ik Storytel

Ze zeggen dat mensen veranderen, als ik terug kijk naar jaar geleden
besef ik dat ik wel degelijk verandert ben , ook met dingen doen en bewegen


dit is even wat korter blog, die je gewend bent 
ik had hele lap tekst maar helaas heeft deze tijd geleden niet goed opgeslagen
binnen kort hoop ik nog zo blog te maken ! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten