vrijdag 20 augustus 2021

Al die lange wacht tijden in het ziekenhuis

 Al die lange wacht tijden in het ziekenhuis 


Overal zijn er lange wachttijden helaas.
dat ontdekten ik van de week weer dat druk is.

De meeste weten dat ik op en af ziekenhuis in ging.
Waar we eerst woonde , zeiden ze dat pijn tussen mijn oren zat.
Door dat ik aan pijn denkt , werkte mij hersens er naar.
Hoe vaak ik aangaf dat echt wel met Reuma te maken heeft , Mocht niet Baten
Na verhuizing ging ik hier naar Pols Fysio ook die zag dat zwelling steeds verder ging.
Ook begon ik te merken dat ik dingen uit me handen liet vallen.
Of dat mijn hand begon te steken , zwelling uit niets kwam.
Soms waren er dagen dat me hand ineens random in een stand bleef staan.
Wat ik ook deed samen met mijn Fysio mocht niet baten
Uit Eindelijk ging ik terug naar Plastic Chirurgie ( zie vorige blog )


en ontdekten ze na onderzoeken volgende.



Door gaan met dagelijkse dingen deed ik.
toen meer reuma klachten kwamen, en Reumatoloog lange wachtrij heeft.
Besloot Plastic Chirurgie dat ik van code 3 ( minder spoed ) naar spoed code 1 werd gezet.
dit is vandaag in gang gezet en hopen dat ik in loop van volgende week echt terecht kan.
zodat ik de juiste medicatie ga krijgen en weer dagelijks me ding kan doen.
tot die tijd heb ik een mix aan medicatie voor de pijn te doven. 

Het is niet makkelijk maar al snel leerde ik er mee leven.
Genieten van de dingen die mij gelukkig maken. 
Ondanks de pijn weet ik dat bewegen een goede optie is en dat gaan we zeker doen.
Ook ben ik sinds we hier wonen erg in dingen verandert ! 

Volgende week start hier de scholen weer,
en voor mij houd dat in toch weer sportschool in te gaan.
Wanneer dat niet word omdat te druk is ? dan ga ik het stop zetten.
En over op ring fit sport / Fietsen en traplopen op dagelijkse basis ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten