zaterdag 26 november 2016

FotoShoots

Foto Shoots 

Op Maandag 14 november gingen wij gezellig naar Hipa FotoGrafie
paar Foto's gemaakt na tijdje wilde Dilano niet  meteen afspraak voor buiten in park / Bos gemaakt tegen de tijd dat wat goed weer is gaan we er weer voor
Geweldig 2 mensen :D neem kijkje
 en op woensdag 23 november Gingen wij voor soort Mini kerstshoot
bij Roos Koman Roos Koman fotografie
Oh wat had ik de zenuwen omdat ik weet dat Dilano wat lastiger is.
Wat ben ik trots op me kleine Boef , ja dat is ze bij naam.
Bij Patricia van Hippa Fotografie voelde hij zich echt thuis , 
ging rustig spelen en zei hi tegen Dennis.  ( Haar zoon )
En ik meen het echt ik voelde me zo op me gemak ! 
ik had wat ideenen en deelde met Patricia :) en samen kwamen tot wat leuks ! 
zo ook bij Roos Koman, wat een geweldige mens ! 
ik vind altijd eng Fotoshoot met Dilano omdat hij toch snel over prikkelt is 

ik deel je even wat geweldig wauw foto's 


Hipa FotoGrafie :




Roos Koman fotografie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten