dinsdag 6 december 2016

Dag November Hallo December

Dag November Hallo December



ik weet dat ik met blogs niet altijd op tijd ben,
en dus al bijna 6 december inmiddels is.
de vraag is eigenlijk of ik wel door wil bloggen.
de feestdagen komen er aan en ik kijk er zeker naar uit!
lieve volgers ik ben niet altijd een prater en zal ook niet altijd in whatsapp groepjes zijn.
we hebben dankzij onverwachtse wending sinterklaas kunnen vieren.
Ben dit zo dankbaar ! ondanks dat ik weet dat er dingen kunnen veranderen.
zal ik genieten van de momenten en feestdagen.  er is de afgelopen tijd veel gebeurd,
dingen verandert en dingen die ik liever niet wilde weten ! 
uiteraard zijn er ook goede dingen op het pad gekomen :) 
Dilano gaat per 1ste week of 2 de week januari naar andere klas.
Hij is daar zeker aan toen en krijgt meer doelen op ze pad.
uiteraard is het voor ons eng en nieuw, wie word ze persoonlijke begeleider en 
wie zijn de kinderen in de klas? De Peuterspeelzaal is super goed ook in contact.
uiteraard hoeven wij geen zorgen te maken. Sinds kort wil Dilano ook meer woorden leren
inmiddels in ze eigen taaltje Slaap lekker en lamp. 
De nieuwe woning oftewel onze flat bevalt prima !  
het was in het begin erg wennen maar ik vind me weg,
ben inmiddels proberen te stukken te lopen zo val ik ook af.
me doel is ook me streef gewicht te halen :)
zo heb ik ook keuzes gemaakt waar onder fouten herzien en
contact gemaakt met mensen omdat ik graag wilde weten hoe met ze gaat.
nu het kouder gaat worden kan ik soms niet naar buiten maar ga ik lachend 
met muziek toch even het huis opruimen, Oke ik moet niet alles te gelijk doen.
maar men kent mij ben te koppig en eigenwijs :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten