zaterdag 26 november 2016

Bijna December

Bijna december

Lieve Volgens,
Nog 8 dagen tot Sinterklaas en nog ongeveer 1 maand tot kerst.
We zeggen altijd alles is anders dan jaren er voor, Ik meen het dat is bij ons wel zo.
Dingen veranderen , Je denkt over dingen na , je maakt het goed met mensen
of breekt met mensen. Ook dit jaar is alles anders voor ons, Nee ben geen prater 
Nee ik houd het liever voor me.  Ik heb dingen gedaan waar ik over na dacht en achteraf spijt heb dat zo ontplofte. ik sprak die mensen aan dat ik ook mens ben en fouten maak.
ik accepteer wie ik ben en wat ik doe ?
Het moeilijkste is dat de feestdagen eraan kom en even allemaal tegen zit ! 
Oh wat ben ik blij met Prakkie 023 , zulke lieve beheerders 
woon jij in haarlem? Word dan lid > 
Prakkie eten over 023  .  Natuurlijk heb ik Lieve Vriendinnen waar ik even me ei kwijt kan
fijn zo mama app :D .  ik ben er trouwens even tussen uit geweest omdat ik dingen op een plek moet zetten en dingen gebeurde waar van ik sommige dingen niet wilde dat gebeurd.
ik heb mensen toegelaten in me leven omdat vind dat ze een kans verdienen
en omdat ik ook fouten maakte. Maar ook dat ik mensen even los laat omdat met me zelf in de knoop zit en even niet weet wat ik moet doen.  De weg volgens is moeilijker dan ik dacht
de obstakels zijn harder dan ik verwachten. dat ik de muur ga bouwen die ik niet wilde maken.
Dingen zien , voelen en horen die er anders zijn dan bedoeling is. twijfelen of er mensen wel eerlijk zijn. gelukkig vind ik steun in een Groep en mensen die me op weg helpen.
Ik knok , ik vecht , ik heb lief . en nu Feestdagen komen vind ik jammer dat mensen beloven 
maar niet nakomen, ik blijf hopen dat ze er voor Dilano er zijn.
Maakt me niet uit als je er voor ons niet bent Maar Dilano 
is belangrijker. Nu geen tijd ? blijkbaar later ook niet


Fijn weekend Lieve Volgens
en Dikke Knuffel van onze Zoon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten