woensdag 21 oktober 2015

welles nietes welles...

welles nietes welles...
wel stoppen niet stoppen 
denk denk denk 

ik heb er hele lange tijd uit geweest 
denk 1 maand en 18 dagen ?  dit omdat niet zeker wist of ik wilde bloggen
of stoppen en omdat nog steeds bezig ben mezelf terug te vinden 
zoals je eerder kon lezen zit ik nog met zwangerschap depressie 
nog steeds met me zelf in de knoop erg vervelend en lastig 

op 15 september hebben wij Dilano ze verjaardag klein geviert met
een lekkere slagroom taart ohja mensen oordelen wand we hebben taart  besteld via
Funtaarten Haarlem ooit in verleden woorden gehad een klein stom miscommunicatie
vooral als er een andere partij dingen achterhoud die er ook betrokken bij waren 
helaas het is niet anders , gebeurd is gebeurd  en tot zo ver ondanks dat wij opgelicht zijn 
via internet schaamde me zo vriendin van me schoot het voor zaak loopt nog 
hebben wij op 19 september een super dag gehad met heerlijke toet toet auto taart
ook besteld bij Funtaarten haarlem 

foto 1 de verjaardags taart op 19 sept 
 foto 1 de slagroom taart die we heerlijk gegeten hebben op 15 sept


met Dilano gaat het de goede kant op 
zitten gaat beter , meneer klimt graag en probeert ze op te trekken dus gaan staan 
helaas sinds vorige week beetje ziekjes , weer de luchtweg infectie 
dus uitzieken tja dat hoort er bij , ik ben nog aan bedenken of ik door wil gaan met bloggen 
al vind ik het wel leuk om lekker van me af te schrijven   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten