donderdag 3 september 2015

Ik veeg een traantje weg….



Ik veeg een traantje weg….

Hier zit dan deze blog te schrijven
Op 18 augustus is Oele de kat van Bjorn en me schoonmoeder
Geopereerd aan enorm abces  aan de zijkant van ze lichaam
Op 31 augustus lees ik savond op facebook van me schoonmoeder
Dat plots niet meer goed gaat met Oele zakt door zijn pootjes en ploft neer op de vloer.
De volgende dag belt ze de dieren arts toen die alles aan hoorde zei ze al hou er maar rekening mee dat afscheid nabij is die klap kwam hard aan
Tegen 10:30 was Oele nog zwakker en kreeg hij een spuitje
Zo dat onze Lieve Oele geen pijn meer zou lijden
Het raakte mij ontzettend al heb ik hem maanden niet gezien
Oele die dondersteen toen voor eerst ontmoeten zei Björn dat ontzettend lieve kat is
Nu terug aan denk moet ik stiekem wel omlachen Oele kwam lekker op me been liggen
En ik aaide hem jawel zetten ze nagels voluit in me been
Dag Oele Waak je over ons in de katten hemel
Ach denken mensen nu this maar een kat nee Oele hoorde ook bij het gezin !
Vandaag ( Donderdag 3 sept ) kwam Corry Dilano ophalen voor uit logeren
En nam ik afscheid van Oele , Oele is begraven op 03 september 2015 om 20:30 in koudum
Op ze favorieten plekje in de tuin  , Dag Oele Vriendje <3






En dat is niet enige waar ik moeite mee heb , Dilano is uit logeren naar Oma ( schoonmoeder )
Het is wennen voor ons maar zo kunnen papa en mama even wat dingen regelen
Dilano heeft heerlijk naar ze zin  op baloe kwam vanmiddag vrolijk thuis
Kreeg vanavond ook een foto door gestuurd van me schoonmoeder
Kinderen van haar vriend zijn zo te zien ook dol op hem
Al ken ik ze niet goed maar lijken mij ook hele leuke meiden :D
Jawel ik laat weer tranen lopen , onze kleine Boefje wat missen wij je !
Morgen zal hij Grootoma zien die heeft hem sinds December niet gezien
En ik weet hoe oma’s zijn , Dilano zal stiekem wel verwend worden 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten