donderdag 29 oktober 2015

Een rare bui??

Ik heb weer zo een bui dat ik eigelijk
Niet weet wat ik wil . 
Raar waar maar ik wil al tijdje het huis onder hadden nemen en veranderen.
Alleen lukt moeizamen omdat niet te veel op 1 dag kan.
maar hé rome is ook niet op een dag gebouwd. Haha maar goed we komen er wel alleen heb ik een idee in me hoofd die in werkelijkheid toch iets anders is.
Heb jij dat ook wel is dat je zo goed idee hebt?  En uitvoert en spijtig denkt ohnee dat werkt echt niet hoor !!   Langzaam aan reoganiseren en anders indelen . :D
Tuurlijk tijger me kleine boef ook nog is door de woonkamer dus kind vriendelijk en veilig gaan we zeker maken. Dilano snapt dat hij dingen op de tafel kan leggen er stiekem wat af kan pakken en als mama nee zegt roep ik ja of papa.
Stiekem kan ik er wel omlachen oke nee mag niet ;)   maar Bjorn vind me soms raar omdat spontaan een idee heb wat 9 van de 10 keer binnen 1 uur verandert. Oeps sorry Grinnik  even kijken of het lukt morgen aan de slag te gaan :)
Even kliekje van me boef Dilano
Die ja en nee spelletje met me deed
Meneer mocht niet op de tafel bonken en spelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten