woensdag 10 mei 2017

Mijn Peuter wil geen avond eten...

Mijn Peuter wil geen avond eten...

Ze zeggen allemaal dat bij de peuterpubertijd hoort.
Maar sinds oktober 2016 eet  Dilano niks warms meer, hij weigert het gewoon.
We hebben van alles geprobeert.
uit eindelijk besloten aan de bel te trekken bij de kinderarts. nader overleg kregen wij een Dietiste aangewezen.
Dilano kreeg Nutricia shakes en toetjes
na stop week toch maar weer in gezet.
nou denken buitenstaanders vaak dat het maar een fase is? . maar wij zitten met onze handen in het haar, wat we ook doen en geven hij weigert dit. Vandaag belde dietiste en aangeven dat we ons zorgen maken, Dilano komt gewoon weg niet aan! dus krijgen wij als extra optie Fantomalt. als mama van Prematuur kind kennen wij dit natuurlijk al. samen ook besproken wat hij mag en kan eten waar calorieen inzitten.  best gek omgekeerde wereld voor  Dilano . ik dacht ook dat maar fase was... eerlijk was maar die stomme fase!  naast fantomalt
gaan wij Dilano brinta of Bambix vanille geven zoals we toen deden. een stapje terug wand niet heel erg is zei dietiste .
toch maakt het me onzeker omdat gewoon niet meer weet hoe ik hem terug kan avond / warm laten eten..
tevens is er een aanvraag ingedient om Dilano op Baloe om 12 uur warm te laten / leren eten. ook voor ons als ouder is dit spanend of gaat werken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten