woensdag 14 september 2016

Verschillende stichtingen en Groepen

Verschillende stichtingen En Groepen

Goede Middag, 
ruim 24 uur te gaan voor dat onze zoon 2 jaar is ! 
deze blog vertel ik je over Verschillende stichtingen.
waarom? afgelopen 2 jaar zijn we in contact gekomen met diversen instanties.

het begon met Earlybirds Fotografie , 
die kwamen op afdeling van ziekenhuis voor foto's van een kennis.
nog nooit heb ik hier van gehoord en ik denk meer mensen! 
het word tijd dat jij als mens Earlybirds Fotografie leert kennen.

Exclusieve fotografie van prematuur kindjes, in het ziekenhuis.
Geheel kosteloos voor de ouders!
In Nederland & België


Uiteraard ken ik ondertussen door verhalen en mensen 
die je leert kennen de volgende stichting 
Stichting Still Fotografie deze legt foto's vast voor ouders 
waar het kindje overleden is 

Na klein half jaartje dat wij in een Dip zaten
en me alleen voelde mensen om me heen kregen meer kinderen
dat zit er voor ons niet in , raakt ik aan de praat met Martina
Oprichtster van Trotse Moeder van 1 

Hier zijn Ouders die bewust of 
onbewust Gekozen hebben voor 1 kindje welkom


Omdat Dilano visueel beperkt is 

Dit is een (besloten) groep van ouders voor ouders van kinderen met een visuele beperking. In deze groep kun je vragen stellen,
 ervaringen uitwisselen, hoogte- en dieptepunten delen, of het nu gaat om een nieuwe diagnose of als de visuele beperking voortschrijdt...

Nieuwe leden nodigen we van harte uit om zich voor te stellen en om actief deel te nemen.
Ouders van kinderen met een visuele beperking

Na wat onderzoeken kwamen wij er achter dat wij dragers zijn van  Chromosoomafwijkingen 
en Dilano Dit beide van ons heeft.

Na lang zoeken naar logenootjes kwam ik op 

Het gevoel krijgen dat je toch niet de enige ouder/verzorger bent van een kind met een Zeldzame Chromosoomafwijking. 
Voor ouders van kinderen met een zeldzame chromosoomafwijking zullen veel onderwerpen herkenbaar zijn en 
hebben zij aan een woord genoeg om een ander te begrijpen. Op gebied van o.a.: medische zaken, opvoeding, woonvoorzieningen, 
hulpmiddelen, vervoer, dagbesteding, school zijn er zoveel overeenkomsten. Het maakt het allemaal net iets makkelijker 
als je met ouders kan praten over hetzelfde probleem en niet altijd opnieuw het wiel hoeft uit te vinden.


Tot Slot Wil ik deze Geweldige Stichting Bedanken !
Een glimlach doet wonderen.  ik kwam via een kennis bij jullie
ik twijfelde eerst heel erg puur omdat alles zelf wil oplossen.
maar die 2 jaar op en af ziekenhuis. 
opnames een vakantie dat een hel werd . Dit jaar niet op vakantie gegaan 
zoveel stress zoveel te doen benaderde ik deze Lieve Stichting
 en vandaag kreeg ik een pakketje
Dilano werd zo vrolijk en is niet meer weg te slaan bij ze kado  !


Deze facebookpagina is gemaakt voor de Stichting Een Glimlach doet wonderen om ernstig zieke kinderen blij te maken met een cadeautje
 die wordt geschonken door iedereen, bedrijfsleven en instellingen. Is in nagedachtenis van Kim Kremers 
en ik Kathy Mucha en blijf haar wens voortzetten om zoveel mogelijk ernstig zieke kinderen blij te maken met een leuk en lief cadeautje.
 Dit doe ik geheel vrijwillig en alles gaat echt naar de kinderen. Kim Kremers* maakte zelf ook Engeltjes die verkocht worden, 
zodat er nog meer cadeautjes gekocht kunnen worden en kinderen blij gemaakt kunnen worden. Ook hebben wij de ANBI Status, 
kijk op onze website www.eenglimlachdoetwonderen.nl

er zijn soms dagen dat wij als ouder even zich willen afsluiten.
weg zorgen weg stress en helaas gaat dat niet altijd
bedankt mensen die er voor ons zijn! 

  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten