dinsdag 6 september 2016

een Andere kijk

Een andere kijk 

ik weet geen andere Titel voor deze Blog.
Weet eerlijk gezegd niet hoe ik het beste kan uitleggen
Ben anders gaan kijken op het leven wat ik nu lijd.
Wat voel ik me soms alleen , zo van Begrijpen mensen mij wel?
Dilano is al weer bijna 2 jaar, Tijd gaat hard veel te hard.
in de afgelopen tijd hebben wij geleerd vallen en opstaan.
in 1 van me eerdere Blogs vertelde ik dat Dilano een kindje met handleiding is.
Ik heb er bij stil gestaan dat er nog onbegrip is bijvoorbeeld als Dilano spontaan een driftbui krijgt. Och mijn kind heeft dat ook wel is geen zorgen hoor ik mensen weer roepen.
Lieve mensen Dilano is visueel beperkt en uit zijn frustratie dus zo! 
Lieve mensen lief bedoelt dat je mee leeft maar soms geef je me het gevoel dat je
het met een lachertje weg wuift. Vaak krijg ik goed bedoelde adviezen,
maar je kwets mij er mee op bepaalde momenten. 
Ik ben trost op Dilano wat vooruit gang hij boekt. 
Hij heeft een temperament karakter , waar door hij best driftig kan worden.
zo heb ik midden in een supermarkt gestaan terwijl Dilano ineens begon te gillen.
en dan zakt de grond onder me vandaan.  Tijd geleden was ik met een kennis en haar dochter
naar het circus en Dilano gilde krijste hele tent bij elkaar. 
pas toen Bjorn naar voren liep werd hij rustig ( visueel beperkt)
NOG steeds moet ik mensen er op wijzen dat Aangeboren iris coloboom
niks met Baby shaken te maken heeft. mensen nemen van alles snel over wat op Google staat ! 
inmiddels zijn we gestopt met speen geven kleine Jongen word een Grote jongen.
het gaat super zo  soms nog wel even frustraties maar dan gaan we even met hem zitten.
afgelopen 2 jaar heb ik ook nagedacht om dat wat Dilano heb nog vrij onbekend is 
en veel vragen rond om Prematuur is er aandacht aan te besteden :)
voor ander is maar Prematuur of te vroeg geboren maar voor ouders zelf is vaak op en af ziekenhuis dit regelen dat regelen.
Begrijp me niet verkeerd met deze blog ,
maar wil laten weten dat ook ik een mama ben die soms
huilen op de bank zit of op bed.
ik ben ook een mama die soms denkt hoe moet ik dit oplossen
hoe ga ik met die drift en gil buien om?
ik ben trots op me zoontje en hou heel veel van hem.
Moeders . Vaders je hoeft je niet altijd groot te houden
soms is het fijn dat je je hart kan luchten.
Dilano heeft Inmiddels een Vriendje en die 2 samen
je moet ze is zien !  geloof me ze verbazen veel mensen :)
ik ben blij dat ik per toeval Deze lieve mensen ontmoet heb

Geen opmerkingen:

Een reactie posten