vrijdag 14 januari 2022

Het aparte verlanglijstje van Dilano en hoe ik dat twitterde


Het aparte verlanglijstje van Dilano en hoe ik dat twitterde 

Dit is zo leuk!
Ik ben regelmatig op twitter
Te vinden onder de naam : FamVisserr
En had 23 dec gedeelt mijn zoontje en ze aparte verlanglijstje
Dilano (  7 jaar ) Vertelde mij even Dat hij aparte verlanglijstje heeft

1 brandweer hier eindelijk ontmoeten en ze kaartje geven
Of dit 1 deze dagen mag. ( nog steeds super fan van de brandweer ! )

2 een knuffel van of souvenier @NS_online treinen kijken bij spoor waar we vlak bij wonen is leukste wat er is

3Het popetje van Bol  die hij laatst zag. Bol is zo cool die heeft alles en weet alles

4 bestaat er een speelgoed wagen van DHL  Mijn zoontje zegt wij hebben de leukste bezorger en nog aardig ook ! Is toch cool eigen wagen te hebben

en kregen reactie terug met linkje waar te bestellen ! 
En trots dat hij is ! 







5 bestaat er een speelgoed wagen van @PostNL toen ze oranje waren vond ik ze vet gaaf
 en Is toch cool eigen wagen te hebben 

( helaas nog geen look al like gevonden spijtig en bussen zijn wit 


 Nadat ik antwoord kreeg van DHL , kreeg ik later ineens een DM van bol
Eerst instantie zoude ze verassing komen brengen maar kon niet dus week later kreeg ik mailtje dat verassing verzonden per post word . Vandaag stond ineens PostNL voor de deur Met een grote doos ! Verassing voor Dilano en hij was echt helemaal blij en vond het geweldig
Heel streng zei die : Mijn beker en niemand mag er aan komen ! 










Later : 

Wij hopen zodra toe laat naar Brandweer kazerne hier te gaan en als
mag ze te trakteren  op wat lekkers . Ook hopen wij z.s.m. een oranje PostNL speelgoed bus te vinden. De felle kleur valt bij Dilano op wegens zijn slechtziend en vind jammer dat speelgoed nergens te vinden is, ook geen souvenir 



LET OP :

Deze blog is met wederzijds toestemming geplaatst.
Wij hadden geluk dit hebben mogen mee maken en daar zijn we blij mee !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten