zaterdag 9 oktober 2021

Oef dat is een leuk Cadeau

 Let op deze blog is uit eigen beweging een review                                                                                                                               en met toestemming van de persoon gedaan. Ik heb daadwerkelijk het product gekocht                                                                       Plus zelf aangeboden hier een blog over te maken ! 


Een Tussen door leuke Blog 

De meeste weten dat ik gek op geurtjes ben en altijd wel geurkaars of wierook aan heb

Al een tijdje volgde ik een vriendin die 𝙎𝙘𝙚𝙣𝙩𝙨𝙮 warmers en geuren verkoopt.

Maar nooit dacht ik Yes dit is het! Twijfels sloegen ook toe en de kosten.

Regelmatig zag ik echt leuke dingen en acties op ByBirdy Scents Facebook groep

Merel weet dat ik van boeken houd en graag leest en ze wist ook dat ik deze onwijs gaaf zou vinden :



Uiteraard hier thuis overlegt of ik dit al als Kerstcadeau mocht

en Bjorn ging daar mee akkoord. Maar toen kwam de drama

Welke geur ga je er bij nemen?  Gelukkig is Merel vriendelijk en behulpzaam. 

Ik hoefde alleen aan te geven welke geuren ik normaal lekker vind en juist mijn ding is.

Netjes kwam ze met geuren Mar deze passen wel bij je en als je slim bent neem je een combi pak optie! en zo deden wij dat en kozen voor de geuren

- Honeymoon Hideaway Scentsy Bar

- Simply Black Cherry Scentsy Bar

- Vanilla Bean Buttercream Scentsy Bar


Na het bestellen werd ik keurig op hoogte gehouden hoe ver alles was

en eenmaal er was kreeg ik een track en trace door 

De dag dat warmer aan kwam meteen aangezet met Vanilla Bean Buttercream Scentsy Bar


Oh wat ruikt dat lekker en staat erg mooi ! 

Sterker nog Bjorn vind de 3 geuren ook erg leuk en dat gebeurd zelden 


Eigen foto hoe die thuis staat



Wil jij ook leuke warmers of geuren neem kijkje :


ByBirdy Like Pagina

ByBirdy Scents ( Facebook groep)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten