maandag 11 februari 2019

Alsje wist wat ik deed

Als je wist wat ik deed ?

Nog steets wachten of revalidatie centrum me screent en aanneemt. Ene kant heb ik niet zo zin 4 dagen per week 2 tot 3 van alles doen. Ze hebben grote vraagtekens of ze mij wel kunnen helpen.
Soms ben ik door vermoeiheid zo moe dat ik grote deels van de dag slaap. Het is moeilijke stap om er mee leren om te gaan.
Ondertussen is Dilano laaste tijd wat aan puberen geloof ik, soms nogal driftbuien.
Hij kan nog niet heel goed uiten maar probeert dus wel de klanken. We merken sinds 2 weken dat Dilano doet alsof hij ineens niet kan praten en gaat wijzen.
Er zijn momenten dat ik dingen vergeet.
Ineens kan herinderen , of niet maar wil meer me agenda gebruiken

Ik ben niet zo perfect jah !

Nee ik ben echt niet zo perfect
Ben sloddervos en chaotich geloof me ben soms echt een puinhoop.  Ik probeer de juiste routine te vinden. Zoals vaste tijd planing maar dat blijft toch wel tikkeltje lastig. Zo waren we van weekend ondanks het weer een wandelingtje buiten aan het maken. En me niet druk maken of een tijd!
Zondags kwam me zus en zwager even gezellig langs, Dilano vond het heerlijk zo.

We gaan goed

Het gaat nu stuk beter met Dilano
Maar ik let wel op dat hij voldoende
Suikers , koolydrahten en eiwitte binnen krijgt. Zo niet moet ik hem wel suikerbom zoals wij het noemen geven. Bijv extra koekje, zoette limonade  of extra pepti
We boeken ook vooruit gang met warm eten. Dilano durft een lauwe mini pizza aan! Niet 1 keer maar wel geteld 4 keer. We zijn trots op hem. Hopen dat we verder voorui kunnen kijken. Inmiddels ook lidmaadschapij aangevraagt bij nee eet stichting voor informaties concact dagen.
We hopen in maart de 1ste concact dag mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten