zondag 7 oktober 2018

Yes He did it !

Yes He did it ! 

Het is al tijdje geleden dat ik geblogd heb, komt een grote deel omdat niet 
weet waar ik het over moet hebben. Of  dat ik te moe ben ( Chronische vermoeidheid )
of druk met Dilano bezig ( slaapstoornis ).  Zoals meeste volgers weten hebben wij toen der tijd Gift gekregen om verder te gaan met onze toekomst en juiste keuze te maken. 
We hebben een tussen pauze gehad voor dat Bjorn verder kon met afrijden. 
Op 21 September 2018 is Bjorn ook geslaagd voor rijbewijs ! 
We zijn hier heel blij mee omdat we daar voor in veel dingen belemmerd werden.
lichamelijke merk ik ook dat mij lichaam niet vaak meer mee wil werken 
en trein reizen naast dat duur is ook te zwaar werd voor mij. 

Meteen kregen we ook de vraag of wij voor auto gaan kijken of meteen kopen.
NEE we gaan eerst sparen en uitzoeken wat wij willen. Oh maak je geen zorgen 
Bjorn kan tussen door in auto rijden hihi en wat gaan wij dit jaar doen, Eindelijk onze wensen van December waar maken! zoals 5 dec sinterklaas vieren bij schoonmoeder en vader Bart.
en 1ste kerst tot 2de kerst gezellig ook naar hun.

wie weet volgen er nu meer avonturen ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten