maandag 11 juni 2018

Typmiep

Typmiep

ik besef dat ik al 2 maanden niet meer geblogd heb, 
afgelopen weken druk in me hoofd en wist niks te schrijven.
soms komt het voor dat we dan inspiratieloos zijn.
Inmiddels wegens nieuwe wet moet ik ook oude blogs na en namen veranderen
foto's anders plaatsen of verwijderen, dat ga ik van de week even rustig op me gemak doen.
Dilano is qua praten vooruit gegaan en is bezig met logopedist klanken te leren!
En drinkt  inmiddels uit een beker en soms met een rietje maar gaat vooruit.
Het slapen is nog wel een drama maar binnen kort mogen we eindelijk naar slaap center voor een intake. en dan is het verder kijken. Inmiddels hebben wij ook koemelk provocatie test achter de rug. Dilano heeft Koemelk en wij denken dat hij misschien niet over heen groeit.
Inmiddels Sport Bjorn 3 keer in de week en zijn we anders gaan eten.
bedoeling is dat ook ik meer gaat fietsen zeker nu het lekker weer is.
We zijn aan het wachten wat wmo besluit met betrekking tot Kind ouder tandem
Hopelijk kan ik dan weer lekker op pad met Dilano en lekker fietsen !
ook nu weet ik even niet veel te bloggen en ben ik ook te moe om verder te gaan
morgen hoop ik nieuwe blog te hebben en een leuk verhaal ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten