zaterdag 24 februari 2018

Ga je mee verdwalen? , ik weet de weg.

Ga je mee verdwalen? , ik weet de weg.

Soms zou ik even willen verdwalen.
Zonder hele tijd met gedachtes malen.
Heden , toekomst en verleden.
De strijd de pijn die geleden....

Snap jij het nu nog ?

Vast niet , niet waar ?
Nee ik snap mezelf ook niet altijd
Ik ben vaak te ingewikkeld, weet soms niet wat ik wil. Of ben wispelteurig
Daarom besloot ik de stap te nemen.
Kennis te maken met me nieuwe huisarts.
Vertelt dat ik te ingewikkeld ben.
En dat die stempel er toch wel is ;)
Mijn medicatie is gestart en ja dit keer ga ik er zeker voor.  Na 3 weken controllen om te zien hoe het gaat.  Ook heb ik na 9 jaar stap gezet mijn thuisbegleiding te stoppen. Het is tijd om verder te gaan en eigen weg in te slaan.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten