zondag 12 februari 2017

Waar waren we toch?


Waar waren wij toch?



Ruim 2 maanden geleden, is voor laats dat ik blogde. 
Spijtig hebben wij in een griep periode gezeten, en zijn er wat dingen tussen gekomen.
Zodra 1 van ons beter was, werd de andere weer ziek. Oh wat heb ik een hekel aan de Griep epidemie !Ik grapte nog oh met deze buikgriep val tenminste wel af.  
inmiddels knappen we aardig op en zijn we goed op weg met betrekking tot Dilano.
sinds 2 de week januari zit hij in andere klas met wat oudere kindjes. 
Stiekem vind ik het wel eng dat hij in eens een grote jongen word ! 
Sinds vandaag zegt hij ook : Lekker Drinken , Wauw 2 woordjes aan elkaar.
ook is het best spanend en eng om er over te praten, maar wij krijgen binnen kort 
een hulp aan huis voor Dilano ze ( woede ) buien. Peuterspeelzaal steun ons ook in veel dingen.
sinds vorige week mede door Peuterspeelzaal accepteer Dilano ze bril de hele dag ! 
paar weken geleden werden wij gebeld dat hij bij Bertina in de bus zit, al hoe wel
ik eerlijk moet zeggen Pia ook een geweldig iemand vind !  het is best lastig we waren er al 1 jaar mee bezig . maar kan je vertellen dat we Donderdag middag Pia hebben en ons eigenlijk de ritme nu wel bevalt.  Bjorn is inmiddels op papier eindelijk geslaagd voor ze Diploma :) 
Wie weet tot morgen volgers, morgen gaan wij zwemmen en dit keer ga ik het fietsend proberen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten